Om oss

Affärsidé

Driva en webbportal där man väljer vilket lokalt område man vill handla i. Knyta de lokala butikerna och företagen till sidan och genom dem förmedla varor och tjänster som kunderna har önskemål om.

 Vision

Att bli en internationell näthandel som främjar det lokala och som ger både den stora och den lilla staden möjlighet att förmedla varor och tjänster till kund. Som också då kan få korta, snabbare och miljövänligare leveranser, byta varan i den fysiska butiken och få den allra bästa kundservicen av personalen.

Värderingar

Hjälpsamma – vi hjälper varandra för att hinna med arbetet under dagen och få en rolig arbetsplats där vi får gemenskap.

Engagerade – vi måste hela tiden utvecklas för att bli bättre både för att bli lönsammare och för att trygga jobben. Idéer till förbättringar kan hjälpa oss att fortsätta vara innovativa.

Lojala – mot våra kunder, arbetskamrater och företaget.

Positiva – det blir alltid lättare om man försöker ta sig an problem ur en positiv synvinkel.

Ansvar – vi respekterar varandra oavsett hudfärg, kön eller om vi har olika åsikter i värderingar som religion och politik. Vi respekterar svenska värderingar och företagskultur. Vi är rädda om varandra, våra kunders varor och gör allt för att inte orsaka skador.

Vilka är vi som arbetar med helpa.se?

Vill du kontakta någon specifik avdelning eller person? Du hittar informationen du behöver här nedan.

Helpas kundservice telefontider är mellan 10:00 – 16:00 och mail besvaras inom 48h alla helgfria vardagar.

Bolag: Helpas AB
Organisationsnummer: 556936-5470
Telefonnummer: 0760 – 235 100
Postadress: Syrgasvägen 3, 553 02 Jönköping
E-postadressinfo@helpa.se

Kontaktuppgifter

Helpa huvudkontor

Vår besöksadress är Syrgasvägen 3, 55302 Jönköping.

På kontoret sitter Helpas team tillsammans med andra kreativa digitala affärsutvecklare  som hyr delar av kontoret tillsammans med oss.